måndag 23 mars 2015

Ack

Allt jag ville var att plugga och hinna se Bitten. Nu har jag ångest över hur lite jag har hunnit plugga. Jag ska ge upp och se Bitten, annars kanske jag inte hinner se så mycket jag vill. Jag vill både sova och inte sova. Vem har tid med det? Vem har energi att inte göra det? Jag är stressad över medicinen också, rädd att jag får för liten dos. Jag bara önskar att jag inte vore så djävla nära den där berömda väggen. Jag har varit det sedan i höstas. Efter kandidaten ska jag jobba, för jag är så sjukt leds på detta nu! Jag är inte samma som jag var förut. Då kunde jag ändå dra mig igenom tråkiga ämnen och jobbiga pluggdagar med motivationen att det åtminstone är över efteråt. Nu har jag ingen ork alls, känner mig för att ge upp och flytta till Alaska och leva utanför samhället. Även om jag vet att det kommer bli bättre om jag bara drar mig igenom detta kan jag inte förmå mig själv att faktiskt känna det. Att läsa över 150% och terminen efter läsa ett urtråkigt ämne tog kål på mig. Jag känner mig som björnen i Lycksele djurpark som stod med nosen vänd mot väggen. Jag tyckte så synd om den för jag tyckte den såg så ledsen ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar