lördag 28 mars 2015

Min vecka i bilder

Gustaf och jag åt på Port Arthur igår. Det var skönt att kunna äta ute för vi var båda lite trötta och orkade inte riktigt laga mat.






















Här stter jag och väntar på min tredje lektion på körskolan. Det var en dubbellektion, så jag fick köra extralänge. Jag lärde mig hur man startar i både uppförs- och nedförsbacke och så övade jag på en del andra saker. Jag tycker det går bra att köra i storstan. Det jag måste lära mig bättre är att manövrera själva bilen utan att behöva tänka. Därför hade jag behövt mängdträna, men det ska jag göra intensivt i juni.






















Jag gillar inte hur dålig min hy blivit. Ack och ve! :( Men jag äter ju min medicin så snart är det över. Jag tröstar mig med vetskapen om en bättre framtid. Jag lyssnade inte på Josè när han föreslog en längd som vi skulle klippa av utan sade att han kunde klippa lite till. Nu är jag rädd att det inte ska hinna växa ut innan sommaren. Jag är inte så snygg i kort hår. Därför är jag dubbeldeppig över mitt utseende. Jag ville ju bara vara fin till sommaren, nu är jag rädd att jag får vänta till hösten. Usch, jag är inte redo för ännu en grå och regnig höst. Men jag ska göra det bästa jag kan av sommaren. Tummen upp för det! ;)






















Den här klänningen köpte jag från Vintage. Jag skrev om den i ett tidigare inlägg. Den är mycket finare på. Ryggen är rätt låg och den har en väldigt fin passform. Jag hittade ett par skor idag som passade mig som Askungen och hennes glassko. Men de lär jag inte kunna köpa. De hade passat jättefint till denna klänning annars.


















Jag och Gustaf! Sunny och Brunbjörn i bakgrunden. Min familj! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar