söndag 15 februari 2015

Alla hjärtans dag

Igår var det alla hjärtans dag och jag har alltid tyckt om den högtiden. Jag tycker visserligen inte att man behöver göra något speciellt, det räcke med ett alla hjärtans dag kort. Och lite godis, det är mig du pratar med. ;) Men denna gång var det så att Gustaf hade köpt en jättefin present åt mig som jag bara ville ta emot om vi sade att det var en tidig alla hjärtans dag-present och det gick han med på. Därför fick jag äran att hitta på något lite större åt honom på alla hjärtans dag. Därför gav jag honom två biljetter till Frölunda-mtachen mot Skellefteå på torsdag. Det ska bli jättekul! Han fick också en trerättersmiddag som vi skulle laga tillsammans, men på något sätt blev det att han tog över. Det var lite misslyckat, haha. Det kan ha att göra med att han är så van vid att laga maten och jag mest stod som ett frågetecken. Men vi hade kul ändå!

Här är lite bilder från gårdagen:

En bild på mig innan mina lockar helt och hållet åkte ut.






















Här är en söt liten kanin som jag ville ta bild på. Det var tre-fyra stycken bland kolonilotterna när vi var på väg in till stan. Gustaf tyckte inte att de skulle få äta lite mat där. Han pratade om "odlarens hårda arbete", men jag tycker minsann att de söta små kaninerna måste få i sig lite mat! :)


















Den sista bilden är på vår otroligt goda bakelse från Ahlströms


















Hoppas att ni alla hade en fin alla hjärtans dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar