fredag 7 november 2014

Normalitet

Idag har varit en lång dag, men rolig. Jag klev upp tidigare än vanligt och var utvilad, men kom ändå några minuter för sent till lektionen idag. Typiskt. Efter lektionen gick jag och två andra som jag grupparbetar med och åt burrito på ett ställe. Det var inte det bästa jag ätit, men det var helt okej. Nu har jag och min grupp i alla fall gjort färdigt alla uppgifter för hand, vilket är skönt. Jag gillar inte att ha grejer att göra över helgen.

Imorgon ska jag och Gustaf miniturista i Alingsås. Det blir nog kul! En från klassen hade varit där så sent som förra helgen, då vi egentligen skulle dit. han hade sett någon ljusshow, men den visas inte längre så vi ska kolla in någon park med ett slott och lite fik. Det verkar som en mysig liten stad.

Jag har börjat se Homeland nu. Jag var tidigare inte så sugen på den, men eftersom att Gustaf tycker att den är så bra och Yassen Gregorovich från Alex Rider är med i den så kollade jag in den. Den är jättebra! Jag är ju bara på första säsogen och Gustaf har sagt att tredje är lite sämre än de andra. Men om den är sämre än skitbra, är den bara bra då?

You should forget about me.
- I will never forget you!
Naah, it's your choice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar