lördag 9 juli 2011

When it's going good, it's going great

Okej, jag blev inte "right back" från mitt tidigare inlägg, men som ni även kunde läsa då var jag ivrig att få hälsa på Issa, så jag stack direkt dit efter jag hade kollat resultaten. Jag klarade det. Jag fick en femma i historia. Det är sjukt. Sjukt nice. Det firades med fest hos Mange. Nä, förlåt, jag har den på hjärnan. =S

Igårkväll kom Lillis och tremänningarna till mig och såg på film. Vi såg Walk The Line, som jag är fullkomligt förtjust i. Jag hade inte sett den på länge, det var över ett år sedan sist. För er som inte vet är det filmen om Johnny Cash liv. Den måste ses.

Ikväll blir det grillning igen. =) Denna gång blir det riktig mat också, inte bara marshmallows och bananer med choklad. Jag har ju fått en egenskriven receptbok av Sofia innehållande receptet på pinnbröd, vilket ska utnyttjas. XP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar