måndag 25 juli 2011

Looks like she's been shot... Shot through the heart. YEEEAAAH!!!

Okej, det blev inget av med det hela "ta det lugnt" igår i a.f. men jag vaknade upp som en friskare människa ändå. Why? I'm simply just that awesome. Hur kan man ta det lugnt när Jonathan och Jakob kommer på besök och det skickas sms hit och dit från min mobil och jag blir fastbunden i fötterna (och räddad)? Men man har väl aldrig roligare. ;)

Ikväll ska jag se film med Lillis och Lisa. Jag vet, jag ser film hela tiden. Ikväll ska jag sova i husvagnen så då lär jag väl se TV-serier istället. Inte film, TV-serier. ;D Jag ska läsa också.

På onsdag ska vi fara till Boden. Det kommer bli jätteroligt för jag har bara varit där en gång på hela sommaren. Det är hutlöst.

Ah well, I'm gonna go watch bambi's mom get shot now. See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar