måndag 18 juli 2011

Idag

Idag fick jag mitt schema till min latinkurs. Det var roligt att få det på papper, man känner hur det blir verkligt verkligt då. =P Kursen börjar den 29:nde och jag kommer att ha en massa eftermiddagskurser 16-18, vilket utesluter barnvaktsjobbet. Om tyskan också är på eftermiddagen kanske jag kan jobba någonstans på förmiddagarna. Typ dogwalker åt människor som jobbar. Jag menar, de flesta jobbar ju på morgonen och förmiddagen så då vill de nog ha en dogwalker då.

Idag var jag tvungen (ja, jag var tvungen) att köpa lite cola, choklad och lakrits och se de sista avsnitten av Psych säsong 1. Sedan tog jag en tupplur och drömde om Jonathan och Jakob, fast jag minns inte vad. Det var lite konstigt, så jag klev upp i stället.

Vi, jag, Jonathan och Jakob, har varit och kastat boll med Muffin och Cookie vid grusplan och i skogen. Muffin och Cookie är så söta. Jag sade till Muffin idag att hon är vacker både på utsidan och insidan, men att det inte spelar någon roll hur hon ser ut för att den hon är på insidan gör henne vacker på utsidan. True story!

Tack till alla som gratulerat mig till att ha kommit in på universitetet och så! Det är väldigt snällt av er. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar