torsdag 28 juli 2011

Som det är

Igår var vi i Boden. Jag hittade lite saker på röda korset, och jag fann även Jenny som sommarjobbade där. Det var trevligt att se någon IB:are igen. Men annars är jag so over that. Tre år av det får vem som helst att skrika efter att få gå vidare, något jag gjorde redan ett halvår innan det var över... eller var det ett år? Jag kommer inte ihåg.

Mamma har förstört min lugg!!! Jag sade specifikt: "Klipp till hit!" *pekar vars hon ska klippa* som alltid. Men nej, de instruktionerna var alltför svåra att förstå tydligen!!! Från och med nu är det bara jag som klipper min lugg!!! BARA! Nu kommer jag vara allmänt nedstämd och djävligt förbannad i några dagar tills min lugg ser normal ut igen. Därför är även detta inlägg präglat av negativitet.

Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar