lördag 23 juli 2011

Mina bästisar

Igår cyklade jag, Jonathan och Jakob till Älvsbyn. Det var jätteroligt, fast jag var jättesölig så de andra stackarna cyklade inte lika snabbt som de annars skulle ha gjort. Men faktum är att de höll upp mitt tempo så jag cyklade inte lika söligt som jag annars skulle ha gjort.

På kvällen gick jag till dem och hjälpte till att plocka bär och såg film. Vi såg Den otroliga vandringen, men jag grät inte denna gång. Jag grät en gång till den när jag var liten och en gång när jag var lite mer vuxen... Men inte denna gång! Jag brukar inte gråta till filmer - förutom denna underbara film som visar varför livet helt enkelt blir lite mer innehållslöst utan en hund. Människans bästa vän... min bästa vän.

Igår kom Tindra och Saga till oss, vi ska vara hundvakt åt dem tills på söndag. När jag kom hem från Jonathan och Jakob igår så lade jag mig bredvid dem i hallen och somnade. Jag älskar dem.

Muffin och Cookie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar