tisdag 31 januari 2017

Pussel

Nu står jag helt utan pussel att lägga och jag vet inte vad jag ska göra. Jag har haft mitt projekt på 1000 bitar som jag hållit på med den senaste veckan och nu när det är färdigt är jag jätteglad och redo för ett nytt projekt - men det finns inget! Jag vill bara ha pussel på 500 eller 1000 bitar. Jag tänkte köpa ett 1500-bitarspussel också, men då behöver jag ha det någonstans där det kan ligga ostört under en längre tid. Nu har mitt stora pussel legat framför garderoben, vilket hindrar Gustaf åtkomst till sin garderob lite. Jag ska köpa ett som vi kan lägga tillsammans också. Jag har en grej med mina pussel, att jag inte vill att folk hjälper till om jag redan har börjat på det. Om jag från början bestämmer att jag ska bygga med någon annan så är det annorlunda för då blir det mer än rolig aktivitet medan man pratar. Hur som helst är pussel roligt och nu ska jag ta och leta efter ett par nya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar