måndag 22 februari 2016

Vad som komma skall

Idag ringde jag mina första personer helt själv på jobbet! Jag fick hjälp när jag bad om det så klart, men vissa pratade jag med utan att behöva be om hjälp. Det är kul att jobba med det här och jag längtar tills jag verkligen kommer in i arbete och kan börja maila folk och även svara på samtal också. Jag ska nog anmäla att jag kan jobba ett par veckor i juni också. Jag hoppas i så fall att jag får det för det vore bra med lite extra pengar i sommar.

Imorgon ska jag ha min första körlektion på typ 9 månader. Det ska bli skönt att komma igång med det igen så att jag förhoppningsvis äntligen kan ta det! Jag tror redan nu att jag inte kommer vara lika nervös så att jag sumpar det nästa gång. Delvis för att teorin sitter bättre nu, men även för att jag inte bryr mig lika mycket. Jag är inte bunden till Sikfors denna sommar. Om jag inte kan ta körkortet så behöver jag helt enkelt inte vara uppe lika mycket, då räcker det med ett par veckor. Bara det faktumet gör att jag inte känner samma förlamande press som jag lade på mig själv förra året. Plus att jag har pengar för två uppkörningar denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar