torsdag 18 februari 2016

Jobbsnack

Idag fick jag själv prova på att ringa i telefonen och det gick bra! Jag blev coachad av min kollega, utan honom hade det inte gått lika bra men det börjar likna något i alla fall! Jag tycker att mina kollegor i callcentret är snälla, men det finns en annan person som har uttalat sig på ett sätt som jag inte tyckte om överhuvudtaget. Det var ett fördomsfullt uttalande och som visar på brist av empati. Jag ska inte säga mer här annat än att jag är glad att jag inte kommer prata så mycket med den personen. Det är dessutom flera vuxna människor som kallar att gå på toa för att pudra näsan. (Jag vet, det är så knäppt!) När en person sade att en kille var och pudrade näsan kom ovan nämnda person (den med brist på empati) och sade "Det hoppas jag verkligen inte! Det kan man inte säga om killar, de pudrar inte näsan!" Som om den där halvsexistiska/halvtransfobiska kommentaren inte vore nog så visade den personen verkligen vem den var idag när den gjorde vissa uttalanden. Men som sagt tycker jag att alla andra verkar snälla och så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar