fredag 2 januari 2015

Norrbottenresan i bilder

Jag åkte upp till Norrbotten den sjuttonde och internet ville inte funka på min dator, så jag har inte lagt upp något inlägg kring vad jag sysslat med. Jag kom fram den artonde, på Lillis födelsedag. Men vi hade lurat honom att vi inte skulle komma förrän den nittonde. Jag har väntat i 3 år på att få göra en sådan här överraskning, men det har aldrig passat in. Men skam den som ger sig! :) Jag tänkte ge er ett litet utbud av alla bilder jag tog (de flesta var ändå selfies till snapchat, haha).

Den här bilden är från första dagen. Jag skulle ta med hundarna ut och när jag kollar efter dem ligger de så här söta och myser med varandra. Det blev många promenader under vår tid uppe och Harry fick så klart följa med också.


















Det här är från Novas kalas. Jag trodde att jag väntade på Gustaf och han trodde att han väntade på mig när vi skulle dit. ;)


















Jag och Cookie


















Harry vill leka med sin leksak, som han dessvärre senare tappade bort utomhus...


















Jag och Gustaf på julafton. Han bär halsduken jag gav honom i present. :)


















Ingen mellandagsrea utan lite fika först... ;)


















Gustaf väntar på glöd så at vi kan grilla.


















Harry åt på sin vedklabbe istället... och min vante... och sittdynorna...


















Jag och Micke på nyårsafton


















Nyårsselfie. ;) Gott nytt år!


















Dagen efter fick det bli skridskoåkning. Sedan åkte vi hem till Göteborg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar