tisdag 13 januari 2015

Ansträngningar

Dagen inleddes med en juridiktenta, som jag trodde jag hade hela dagen på mig att göra. När jag loggade in på hemsidan såg jag dock att jag hade misstagit mig och att jag hade 3,5 timmar på mig. Jag gjorde klart den på 2,5 och förhoppningsvis gick det bra. Efter det hann jag precis i tid till gymmet innan mitt kort slutar funka för dagen. Jag har ju ett dagskort, vilket innebär att jag inte kommer in efter klockan 15. Det var tråkigare än vanligt idag, antar att jag egentligen inte var så sugen. Om man hade kunnat basta efteråt hade det varit värt det. Jag tror jag ska byta gym när mitt kort går ut även fast jag gillar gymmet jag går till nu. Jag vet helt enkelt inte om det är värt det utan bastu! ;)

Kvällen har ägnats åt mer vila än vad som var bra. Men jag gjorde en uppgift nu på kvällen och jag räknade ut hela talet rätt, vilket gjorde mig glad. Jag längtar tills höstterminen för då slipper jag mattekurserna. Nu tror jag att jag ska läsa lite skönlitterärt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar