måndag 26 januari 2015

Fresh Prince

Jag ville ha något att titta på till frukosten i morse, och eftersom att vi alla vet att morgon-TV suger slog jag på Netflix. Jag hade tänkt se Gossip Girl, men när jag möttes av Will Smiths ansikte på skärmen böt jag spår. Jag hade inte sett det på flera år och var rädd att jag skulle tycka skämten var för omoderna, att de helt enkelt inte skulle hålla än. Jag, som mindes serien med sådan värme, var rädd att jag skulle förstöra det genom att kolla på avsnitten. Kolla bara på Supernatural, där skämtar de om Myspace och Lindsay Lohan; varav båda varit ute ur hetluften ganska länge. Men när jag slog på serien skrattade jag redan i början av pilotavsnittet. Den serien är hur kul som helst fortfarande! Om ni också minns den med glädje kan jag då bara rekommendera att ni åter kollar på den igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar