lördag 3 januari 2015

I love it

När kom sjätte säsongen av Gossip Girl ut på Netflix och varför har inte jag vetat om det? Jag tror inte jag tittat efter på ett par månader säkert, men inte längre sedan än Augusti kan det vara i alla fall! Sjukt bra serie ju! Det här är inte bra för mitt pluggande alls! Fast det är bara 10 avsnitt så det går väl inte att göra så mycket skada, antar jag.

Idag vaknade jag av ett sms, i vilket det stod att Gustaf tydligen tagit med sig min laddare till Stockholm och lämnat sin egen här. Som tur var har jag en vän som lånade ut ena sin till mig! Tack vare det kan jag nu även lägga upp bilden på den superfina kappan jag köpte idag! Jag behövde verkligen en vårkappa. Jag har två vinterjackor och en sommarjacka. På våren och sensommaren kan jag alltså välja mellan att frysa eller svettas. Men icke längre!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar