måndag 25 augusti 2014

Storspenderaren

Vilken underbar dag! Jag fick lön idag och passade på att såväl fika på stan som att äta på Port Arthur. Jag har även köpt en bok idag av en kvinna på blocket. Det är en mattebok så att man kan repetera matematiken från B-kursen. Jag kände att jag verkligen behövde det efter att jag hade testat hur bra jag var på högskoleprovsmatten på internet. Och när jag säger verkligen menar jag verkligen. Den är pedagogiskt upplagd och så har jag ju mitt mattesnille här hemma som kan handleda mig. Men det är inte allt jag inhandlat idag! Jag köpte en liten rullväska som jag kan ha på kortare resor istället för min bag som jag hittills släpat omkring på. Det behövdes. Nedan ser ni en bild på den nyligt inköpta väskan. För er som är intresserade. Nu blir det True Blood, jag återkommer när jag spenderat lite mer av min förmögenhet. ;) (Har faktiskt sparat hälften, så ni behöver inte oroa er på riktigt.)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar