torsdag 21 augusti 2014

Sommaren är kort, min summering med

Nu är jag hemma i Göteborg och har varit det i några dagar. Jag har gjort en massa roliga saker i sommar, men även haft en del ensamma timmar i en tom kyrka. Den här sommaren har innehållit många filmkvällar, popcorn, varm choklad och, så klart, Ebony. Jag har haft jättekul och har tack vare värmen kunnat bada i den svalkande älven trots att jag kommit hem sent. Min sista jobbdag gick jag till Grenbergs och höll på att bli uppäten av mygg (de enda överlevande i sommar?), men det var värt det. Det har ju trots allt inte varit så mycket mygg i sommar, så det kunde jag väl tåla. Jag saknar hundarna väldigt mycket, men det gör jag ju alltid. Det är trots allt jätteskönt att vara hemma igen! Allt är så som jag är van vid och precis efter mitt tycke. Men lite hundhår i hörnen hade ju inte gjort så mycket, det heller... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar