onsdag 25 september 2013

Sjukt

Jag är sjuuuk. Jag vaknade upp med huvudvärk, rinnig näsa och hostattacker. Det känns bättre nu, men jag är seg. Jag som hade återfått så mycket av min forna energi, jag skulle ju njuta utav det. Nu orkar jag inte ens åka till Mediamarkt för att köpa en brödrost. =/ Jag har däremot fått Gustaf att tillaga min favoriträtt; hans kycklingpaj. Det är sjukt att man kan se så mycket fram emot mat.

Jag har kollat upp ett jobb som skulle vara mellan Oktober och December som jag hoppas på att få. Jag behöver pengarna. Man märker att jag kommit en lång väg från att vara tjejen som precis flyttat till huvudstaden och inte vågade sig upp till köket och därmed sparade massor med pengar och som handlade på H&M så fort hon skulle köpa kläder, till att vara tjejen som inser att vissa plagg kan vara värda de extra pengarna och som värdesätter en hög livskvalitet. Får jag det jobbet ska jag bjuda min älskade pojkvän på en fin middag någonstans. Eller bara en skön kväll nere på Port Arthur, det brukar bli så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar