tisdag 7 maj 2019

Allt och inget

Den här veckan pluggar jag för fullt, så jag har inte så mycket att berätta om det jag håller på med. Men det är dag 5 och 6 på sånglistan, så det ska jag skriva om åtminstone.

Dag 5: En sång som måste spelas på hög volym

Mitt svar: Typ alla. Jag skojar bara. I Did Something Bad av Taylor Swift.

Det är väl egentligen mest refrängen som verkligen kräver detta. Ikonisk. Lyssna på den så förstår ni varför den behöver spelas på hög volym.

Dag 6: En sång som får dig att vilja dansa

Mitt svar: Typ ingen. Skojar igen. Fast inte. Måste jag ta en så väljer jag ME! av Taylor Swift och Brendon Urie bara för att den är kul. But make no mistake, I don't dance. Om det inte är medvetet fult, gärna med inslag av 70-tals-moves såsom "baka pizza", och i hemmet där ingen kan se mig och tro att jag dansar så på allvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar