tisdag 12 mars 2019

Tre goda ting

Vi har köpt något som heter franska våfflor och de är jättegoda! Efter lite googling har jag insett att detta är ett bakverk som många bakar hemma själva, men så goda som de som är köpes är, så rekommenderar jag dem med. Paketet kostar bara 14 kronor och man får 12 stycken. Jag är typ beroende. Så det är mitt tips i alla fall, att köpa sådana.

På fredag åker vi till Stockholm igen. Vi ska passa på att gå på Vårsalongen och äta på Blå Porten. Det ska bli trevligt. I övrigt ska vi hälsa på Gustafs mamma bara, vi ska ju bara vara där över helgen. Det hade varit kul om man hann med något annat när man är där, men vi hinner i alla fall gå på Liljevalchs, så det är ju bra.

Ikväll ska vi se The Favourite på Aftonstjärnan. Det ska bli kul, men innan dess måste jag hämta upp en bok på biblioteket, så det får vara allt för idag.

Här är en bild på de franksa våfflorna, så ni vet vad ni ska leta efter i butiken:

Bildresultat för karen volf franska våfflor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar