måndag 28 december 2015

NASCAR nästa

Natten till igår drömde jag att jag körde bil och var nära på att orsaka olyckor vars jag än tog mig fram. Inte förrän bilen helt plötsligt hade förvandlats till en cykel (vilket i drömmen var lite konstigt men så började jag tänka att jag kanske hade åkt cykel hela tiden) blev min framfart i trafiken en lugn upplevelse. Men natten till idag drömde jag istället att jag körde perfekt! Jag körde felfritt, mjukt och all växling gick smidigare än någonsin förut! Jag var ett proffs nästan.

Skillnaden? I förrgår var jag stressad över både skola och trafikskola medan jag igår satt och pluggade och lärde in en hel del grejer. Jag fick lite självförtroende tillbaka genom att kontrollera situationen och det återspeglades i min dröm. Det var kul och en gratis körlektion fick jag också! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar