lördag 19 december 2015

December

Hela december har typ varit en enda stor svart avgrund. Det är så klart uppsatsen som orsakar denna känsla. Egentligen hade nog denna december kunnat vara bra om det inte vore för det. Därför ska jag lista några bra saker med denna månad så jag vet vad jag kan se fram emot och vad som varit bra:

1. Jag ska för första gången äta julbord på restaurang - något jag alltid velat och det är på en superfin restaurang i Stockholm,
2. Jag ska till Stockholm, vilket alltid är kul. Detkommer alltid vara lite som mitt hem eftersom att det var mitt första hem hemifrån så att säga. Det finns dessutom en liten större chans att det är snö på julafton.
3. Jag ska se Star Wars på Imax-bion i Solna, vilket innebär att jag slår tre flugor i en smäll för jag har velat se Mall of Scandinavia (det är ju trots allt Nordens största galleria) men jag flyttade två år innan den var klar, jag får se på film och jag får se på Imax.
4. Jag ska på operan med Gustaf
5. Jag får nya pengar vid jul
6. Självaste julafton. God mat, kanske Kalle Anka, klappa Jack (Gustafs morföräldrars hund)
7. Jag har varit i Sikfors och det var kul. Jag fick gå på dop också.
8. Jag fick igång Netflix USA så att jag kan se på oändligt fler serier och slipper gå in på sidor där man aldrig vet hur kvaliteten kommer att vara
9. Jag fick somna bredvid min Cookie och ha min lilla Harry sovande i famnen
10. Jag fick ligga under norrskenet

Det kommer bli rätt bra ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar