torsdag 10 december 2015

Lista

Jag ville göra en lista för att lugna tankarna innan jag lägger mig, så here it goes.

Bikini eller baddräkt? - Bikini, den håller allt på plats
Hängmatta eller solstol? - Hängmatta, det ser alltid så skönt ut
Brunt eller blont hår? - Blont, jag gillar mitt hår på sommaren då det är ljusare
Shorts eller kjol? - Oavgjort, båda är sköna och bra
Linne eller T-shirt? - Linne, t-shirtar är inte lika roliga oftas
Utsläppt eller uppsatt hår? - Utsläppt, jag gillar verkligen inte att ha uppsatt
Brun eller vit? - Vit, för jag blir aldrig mörkare än beige men det hade varit kul att få prova vara solbrun någon gång för omväxlings skull
Att bada i saltvatten eller sötvatten? - Sötvatten, älvar och sjöar och Bottenviken är bäst
Sommarfärg? - Rosa, gul, ljusgrön
Liseberg eller Gröna Lund? - Liseberg (måste ju välja det ;) )
Sommarsöt eller sommarsnygg? - Sommarsnygg! Barn, hundar och halvfula människor är söta
Varmt eller svalt på sommaren? - Varmt så klart, vill inte måsta ha strumpbyxor eller jeans :(
Soligt eller molnigt? - Gissa. Soligt så klart.
Hav eller sjö? - Sjö
Vattenkrig eller vatten spridare? - Vattenkrig
Cola eller Fanta? - Cola
Flip flops eller ballerina? - Ballerina, jag hatar toe wedgien man får av flip flops... och ljudet med
Båt eller husvagn? - Båt för jag är så van vid husvagn, men jag är glad att vi åkte med husvagnen som barn för då fick vi se Sverige och jag gillar inte havet så mycket
Sommar eller vinter? - Sommar. Det finns ingen vinter i Göteborg, hade ändå valt sommar om det gjorde det.
Bada från strand eller brygga? - Strand
Solbrända killar eller vita killar? - Spelar inte så stor roll, lite mörkare än jag kanske, om jag nu ska passa på att dissa mig själv lite här
Tälta eller sova inne? - Sova inne, förutom om det är typ en kväll #villhaminplattång

Så där ja! Nu var det avklarat och hjärnan är helt rensad på meningsfullhet. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar