lördag 14 november 2015

Sams hår

Alltså Sams hår. Jag snackar om Sam Winchester i Supernatural. Alltså, det såg bra ut i säsong 1-5, i sexan började det gå överstyr och de två senaste säsongerna har jag stört mig på det. Jag hittade en blogg där skribenten hade rankat Sams frisyrer i snygghet mellan säsongerna 1 och 6. Jag hittade till och med den här bilden:

Det verkar alltså inte bara vara jag som fokuserat på Sams hår. Jag vet inte varför, men på något sätt är hans hår något som finns i mitt medvetande. Jag googlade på "Sam season 11" och såg att han inte kommer att klippa håret någon gång snart. Tyvärr. Han har tid för att trimma de där fula polisongerna men inte att klippa håret liksom. Jag bryr mig egentligen inte så mycket. Det är ju bara hår och Sam ser ju så klart bra ut ändå, men det har stört mig lite och jag hade på känn att jag inte var den enda som har tänkt på det. Sorry för alla hårspoilers. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar