måndag 16 november 2015

Dressing up

Igår gick jag på H&M för att leta sockar, men råkade hitta 2 klänningar också. Oops. Den ena är långärmad och mörkgrön, vilke är en av mina favoritfärger så jag föll på en gång. Det bästa av allt var att den var bekväm. Den kan ibland bukta ut på ett ställe i ryggen men om en klänning är bekväm och snygg i övrigt så tycker jag att det är något man kan leva med. Det var inte som att den kostade som en finklänning, 400 spänn gick den på, och då går det att bortse ifrån lite ryggputning ibland. Den andra klänningen är röd och jättesnygg, men jag är osäker på om jag ska behålla den för att den är inte supersnygg på mig. :/ Den sitter lite konstigt på mig. Jag måste prova den några gånger till för att kunna avgöra, men jag tror nästan att det kommer bli retur på den. Annars ska jag ha den på julafton.

Här är en bild från H&M:s hemsida på den gröna klänningen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar