onsdag 16 september 2015

Tidsfördriv

Alltså, nu har jag upptäckt en ny tumblr-blogg som är jätterolig. Hon har lagt upp en rolig video om jag tycker ni borde se. Här är länken! Ni behöver inte oroa er, det är ingen Rick roll. ;) Jag tycker att sättet hon pratar på och hennes ansiktsuttryck är det som gör att helheten på videon blir så rolig, även om historien i sig är huvuddelen.

Jag började bli förkyld för ett par dagar sedan men nu är det ett faktum! Som tur är ska jag inte grupparbeta idag, så jag har en chans att vila i alla fall. Jag tänkte gymma idag men det är nog lika bra att jag skippar det så får jag mer tid att läs kursboken också. Jag får sitta i Gustafs stora Elitloppet-tröja och dricka varm choklad sedan.

Nu är det förresten bara två dagar kvar tills Lanas nya album släpps! Idag är jag dock mer sugen på att lyssna på Red av Taylor Swift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar