lördag 19 september 2015

Klänningar

Idag var jag och Gustaf på stan. Jag letade efter klänningar eftersom att jag kände att jag inte hade så många ena att ha till vardags på hösten/vintern. Jag hittade en som jag köpte. Den var fin men hade en tråkig svart/vit-blandad färg. Men den ser väl lite gråaktig ut på håll. Jag köpte en tunn kofta som kommer vara bra att ha på sommaren, men som jag även kan använda en del nu på hösten och vintern. Båda var från H&M. Sedan gick jag på Cubus och hittade en fin svart tröja med öppen rygg. Jag har sett många gå med en tröjor med en sådan rygg, så jag blev glad att jag hittade en sådan då jag tycker att det ser jättefint ut. Jag blev mest nöjd över tröjan tror jag. Jag antar att jag får ge upp detta och försöka hitta ett par bekväma jeans istället. Lol, som om det ens existerar, i alla fall inte i jämförelse med klänningar.

Här är en bild på klänningen. Tråkig färg, men bra passform.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar