torsdag 24 september 2015

Krank

Just nu sitter jag och småäter på godiset som är kvar från förra helgen och lyssnar på Lana Del Reys senaste skiva. Jag är jättehungrig, för jag var och gymmade tidigare idag men har inte ätit något sedan dess. Det är dåligt, men jag brukar alltid duscha först. Idag var jag dock lite seg på att ta mig in i duschen. Precis innan jag skulle duscha fick jag jätteont i ryggslutet så jag kunde knappt stå. Jag lade mig ned på platsen jag stod och låg kvar ett tag och då blev det bättre. Jag vet inte om det är medicinen som orsakade det. Min läkare är så rolig, jag minns att min förra läkare avrådde mig från att träna (jag tränade inte ens då) men min nya tyckte att jag skulle göra det för att undvika höga fettvärden. Gustaf hörde på bussen när en tjej som äter samma medicin sade att hon absolut inte skulle träna. Haha, min läkare gav ut tveksamma råd. Man ska egentligen inte träna men jag gör det så sällan att jag inte tror att det gör något. Det rådet är nog mer för sådana som tränar så att de får träningsvärk och som tränar flera gånger i veckan. Jag provade en ny ryggmaskin idag och det var nog därför det gjorde ont.

Jag känner mig så gammal när jag pratar om mina krämpor. Idag när jag kom till gymmet spelade de Avril och helt plötsligt gick 3 minuter jättesnabbt. Jag lyssnar mest på Lana nu för tiden. Varvat med Taylor så klart och det blir ju inslag av Veronica Maggio, Oskar Linnros och vissa Håkan Hellström-låtar. De utgör nog 95% av allt jag lyssnar på. Ibland slår Gustaf på Anastacia. :P

Nu ska jag göra lite nudlar. Hurra - mat! :)

2 kommentarer:

  1. Var försiktig. Du kanske kan träna, men ta det lugnt. Fick du någon instruktion om ryggmaskinen? Var rädd om dig, trollis :) <3

    SvaraRadera