tisdag 15 september 2015

Pigg

Jag märker verkligen hur medicinen påverkar ig. Jag känner av tröttheten nu när jag ätit den så länge. Jag tror inte jag märkte av den så mycket tidigare eftersom att jag åt lägre doser och dessutom slarvade så mycket i somras. I förrgår åt jag 6 tabletter, vilket är en mer än vad jag ska. Det resulterade i att jag var jättetrött igår. Igår glömde jag av att äta ena dosen så jag tog bara tre. Idag är min energi markant bättre. Men jag måste hålla min normala dos uppe för att jag vill få det här överstökat så snabbt som möjligt. Om en månad är jag klar och då är jag helt och hållet mig själv när jag ska skriva uppsatsen, vilket ju är viktigt. Jag får helt enkelt härda nu.

Nog om det. Jag skriver ett grupparbete nu och när jag skriver här tror de att jag skriver på det. Hehe. Nä, jag tar bara en paus för jag har inget att göra just nu. Jag ska väl gå och peta i folks formuleringar och stavning för det är sådant jag gör. Vid uppsatsskrivande är enda gången någon uppskattar det. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar