måndag 8 december 2014

Lägesrapport

Jag har handlat julklappar till nästan alla nu och jag ska lämna in Nätternas gräs imorgon, men jag har fortfarande en massa pluggande att göra. Jag har bestämt mig för att inte plugga någonting förutom företagsekonomi nästa termin. Det kommer bli så skönt! Om det inte vore för alla föreläsningar skulle jag ha mer ork till att läsa i boken, men jag behöver ju uträkningshjälp så jag måste dit ändå. Att plugga på distans funkar jättebra för mig. När jag läste bokhistoriekursen förra terminen läste jag flera timmar om dagen bara för att kunna hänga med i undervisningen. Nu har jag mest ork till att läsa i kursboken om jag inte måste kliva upp tidigt och har en massa andra sysslor att ta itu med. Jag försöker bättra mig och det blir inte lika många lektioner före klockan 13 denna delkurs, så det ska nog gå bra. Och så har man ju hela jullovet på sig. ;)

Nu ska jag läsa och sedan sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar