tisdag 24 juni 2014

Början

Nu har jag haft båda mina första arbetsdagar. Den ena var på campingen i lördags och den andra var idag vid kyrkan i Öjebyn. Det gick bra på campingen, men det var inte så mycket introduktion. Lite "lär dig kassan, hjälp till i grillen" och så andra dagen kastades jag ut med ett "Kan du ta grillen?" Men det gick bra, det var ju inget jag inte plockade upp snabbt riktigt. En del tabbar gjordes väl, men så är det alltid när man är ny. Min första dag vid kyrkan var också introduktion och det gick jättebra. Jag träffade de andra, som ska jobba i kyrkbyn och Piteå kyrka. Jag fick en hel pärm med saker jag ska lära mig tills på fredag, men det går nog bra för jag brukar alltid ta in information snabbt. Nåja, när jag inte börjar dagdrömma så klart. ;)

Jag ser fram emot att jobba. Jag behöver pengarna. Jag och Gustaf funderar på Köpenhamn och något varmt land. Europa får vänta eftersom att det blir tight om pengar innan september. Men planer är till för att ändras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar