lördag 1 februari 2014

Val

Det är svårt att bestämma vem man ska lägga upp en bild på. Jag älskar ju alla mina syskonbarn, men jag valde Theodor för att jag hade en riktigt fin bild på honom. De andra vill jag ju också ha med, så de kommer väl senare.

Jag funderar på att köpa en klänning från nelly, men jag och Gustaf planerar att åka till Köpenhamn så jag kanske inte köper den ändå. Det vore dumt att åka till Köpenhamn utan att kunna äta något gott och shoppa loss. ;) Jag har ännu en resa planerad och det är till Sikfors i Mars. Jag hade tänkt slå två flugor i en smäll och gratta Theo samtidigt som jag går handledarutbildningen med mamma och Storis. Jag körde lite i somras och det var jätteroligt. Jag lärde mig jättesnabbt hur allt funkade, men jag behöver så klart träning. Nu pratar jag ju så klart inte om något illegalt, jag pratar bara om att köra med häst och vagn. ;) Det hade fan varit läskigt på riktigt!

Vi ska äta på Port Arthur ikväll. Jag vet inte om det ska uttalas svenskt eller engelskt, så jag kallar det bara för Porten. Rätt och slätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar