söndag 16 februari 2014

Helgnöjen

Helgen har varit väldigt bra. I fredags åt jag och Gustaf lunch på Sibylla. Inget fancy, men bättre än att laga mat själv. ;) Vi delade sedan ut presenter och tittade på film. På kvällen gick vi ned till Port Arthur och åt middag. Det var fullsmockat inne på restaurangen och man hörde nästan inte vad den andre sade. Till efterrätt åt vi jordgubbar med glass. Jag hade nästan glömt hur gott det var med färska jordgubbar och nu längtar jag ännu mer efter sommaren.

Igår kom Ronja till oss. Vi har gått ut med henne och det har varit trevligt, men om jag ska vara ärlig är det skönt att vara ensamma. Jag gillar att vara hemma med Muffin och Cookie, men det kan ha att göra med att jag kan gå ut i skogen med dem. Sådant saknar jag. Men mest beror det nog på att de inte morrar fientligt åt andra hundar...

En dålig grej med helgen var träningsvärken i magen och benen. Jag ska inte glömma att stretcha igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar