torsdag 27 februari 2014

Upptagen

Jag har två muntliga redovisningar i veckan, varav det ena är avklarat. Jag ska hinna dela ut mina CV:n också, men lycka till, för jag har Ronja 3 dagar och alla dagar har jag henne mycket längre än vanligt. Jag ska också boka min resa till Norrbotten, vilket är ett plus för mig men också ett minus för plånboken. Jag har helt enkelt haft, och har fortfarande, mycket att göra i veckan.

Jag ska prata om Affix i 10 min. imorgon. Hur klarar man det? 5 minuter är ok, men 10. Det är så tråkigt att jag knappt står ut, vilket kan vara orsaken till gårdagens prokrastinering.

Jag ska åka till Norrbotten för att gå handledarutbildningen för körkortet. Har jag tur kan jag övningsköra mycket när jag är i Norrbotten och då kan jag förhoppningsvis ta en intensivutbildning nästa sommar. Men för det krävs pengar, och som sagt, körerfarenhet. Annars blir det nog 2016.

Våren är kommen, men det fina vädret kommer ytterst sporadiskt. I måndags och tisdags var vädret underbart. Jag hade Ronja i tisdags och det blev en jättefin promenad med henne. Däremot var gårdagen inte lika trevlig. I morse sken solen, men den verkar ha försvunnit nu. Göteborg har en vana av att göra så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar