tisdag 16 april 2013

Jobbigt

Jag fick jobbet på frescatihallen! Jag ska på min första utbildning imorgon, sedan ska jag på tre utbildningar till och så börjar jag jobba på tisdag! Det känns så skönt att ha ett jobb nu, över sommaren och allt. Det enda jag tänker på nu är att jag måste ha ett jobb till hösten också, men det är verkligen en stor, tung sten som lyft från bröstet nu. Jag måste skippa skolan lite nu när jag utbildar mig, men det får vara så. Jag har ett jobb! Det här är ett jobb jag tycker verkar himla roligt också. Att få sitta i receptionen och informera folk om vad som gäller, ta betalt och att få använda mina språkfärdigheter känns jättekul. Detta är för övrigt det andra jobbet jag fått genom kontakter. Hur många har jag fått genom att skicka CV:n? Svar: 0. Det säger någonting. Jag behöver kontakter i Gbg.

Antologiarbetet är typ helt klart, i alla fall när det kommer till själva texterna, vad som ska stå och så vidare. Det känns också jätteskönt! Jag är inte helt nöjd med två av texterna jag tog med, men det blir nog bra ändå. Förhoppningsvis blir inte det här det största jag någonsin lär göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar