måndag 4 juni 2012

Vad hände sen?

Nu är allting klart! Alla tentor är gjorda och inlämnade och allt jobb är för tillfället färdigt! Mumin och realian vet jag fortfarande inte hur det har gått med, men allt annat har gått bra. Denna vecka är jag även helt ledig från Messi. Helgen har varit superbra. Jag har varit på konfirmation och födelsedagsfirande. Mitt huvud står helt stilla, så jag vet inte vad jag ska säga. Jag är trött, men glad att det stressigaste är över nu. Ikväll ska jag komma hem, åka roller blades och gå och lägga mig. Underbart! På fredag åker jag och Gustaf för att kolla in lägenheten. =) Jag undrar bara en sak: Vad hände med DP08-bloggen? Blev det inte av eller är det ännu en sak som meddelas över facebook? Dagens fundering...

1 kommentar:

  1. Vad roligt att få titta på lägenheten! :)Själv ska man bo kvar hemma ett tag till.

    Lilla Pär har äntligen skaffat sig en ny mobil, så nu spelar vi wordfeud. Än så länge leder jag. ;) Precis som det ska vara. :D

    SvaraRadera