onsdag 13 juni 2012

Första dagen

Nu är första dagen i Sikfors gången. Jag har hunnit med en promenad i skogen, busa lite med Theo, ta en tupplur, möta Lillis, Lisa och Micke när de kom på besök, möta Erica och Johan som också besökte oss en liten stund, gå på affärn och tänka hur det skulle vara att köra marknadsundersökningsenkäter där inne (antagligen inte så bra med tanke på att sortimentet av uppenbara skäl är tämligen litet) och göra klart det sista av jobbet! Så skönt, kan tilläggas om det sista! Nu är det bara en cykeltur kvar så är jag helnöjd. Då jag lärt mig att min cykel ska ha punka får jag låna mammas i väntan på en mer noggrand undersökning utförd av mig själv.

Jag ska på intervju i Sundbyberg imorgon och jag har ringt och sagt att jag inte kan möta dem imorgon p.g.a. att jag är bortrest. Jag har däremor inte fått något svar efter dess, jag talade nämligen in ett meddelande i röstbrevlådan. Därför är jag nu lite desperat över att få tag på dem. He he... he.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar