måndag 18 juni 2012

Tills nästa gång

Nu lider min vistelse här i Norrbotten mot sitt slut. Det har varit roligt, men det ska bli skönt att fara hem till Stockholm igen! Speciellt eftersom att jag saknar min älskade så mycket. Nästa gång följer ju han med mig. =)

Idag har jag träffat en av mina farbröder. Jag hade inte träffat honom på 14 år, så det var roligt att få träffa honom nu. Jag känner inte så många släktingar från pappas sida lika bra som jag gör från mammas sida. Jag har även hunnit se klart Sagan om de två tornen idag. Jag hade aldrig sett någon av filmerna ur trilogin innan. Jag har bara hunnit till bok 2. De är bra böcker, men de är sega så man hinner läsa minst 20 andra böcker innan man läst klart en ur Sagan om ringen-trilogin. Så är det för mig i alla fall.

Jag har upptäckt att det är rabatt för studenter på vissa SF-filmer. Snövit och Moonrise Kingdom är två av de rabatterade filmerna. Det kostar bara 60:- att se dessa filmer mellan mån-tors. Därför ska jag se de två när jag kommit hem igen. ^^

Jag har äntligen lyckats förstå hur min kurs är upplagd, åtminstone förstår jag det ganska bra. Det känns jätteskönt! Jag var så nervös över det innan, men nu känns det som att det här kommer att gå bra! Jag väntar nu bara på att få reda på mitt betyg i Muminkursen! Jag vet att jag klarade den (alla klarade den), men vi har ännu inte fått veta mer än så. Jag sitter här i spänd förväntan!

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar