måndag 25 juni 2012

En midsommarnattsdröm

Midsommarhelgen var underbar. Jag och Gustaf for ut till hans stuga och firade tillsammans med hans släktingar. Vi har gått oss fördärvade till Linanäs varje dag, vi har cyklat, dansat, spelat fotboll och sett på fotboll. Vi har gjort mer än så, men jag känner att det där var en bra summering. Jag längtar tills nästa gång vi far ut dit, för det bästa är ju att få vara tillsammans med Gustaf och vara med honom varje dag. Även om vi lyckas ganska bra med det på fastlandet också. ;)

Om ett par veckor åker jag upp till Norrbotten igen. denna gång kommer Gustaf med mig, men han kommer inte vara där lika länge som jag. Det ska bli kul att få komma hem ett längre tag. Mer än så har jag varken tid eller lust med för jag ska till Göteborg och Köpenhamn också. Jag älskar sommaren!

1 kommentar: