onsdag 14 december 2016

So I play my music

Jag ska se Lana Del Rey i augusti! Biljetterna var jättedyra, men det här kan vara enda chansen för mig att se henne om inte för alltid (det hoppas jag verkligen inte!) så åtminstone på länge. Vem vet förresten om jag har pengar till det om hon sedan kommer tillbaka till Sverige? Det är därför jag passar på nu när jag har chansen. Jag minns hur synd jag tyckte att det var när jag missade henne på Bråvalla för ett par år sedan, men nu ska jag äntligen få möjligheten att se min favoritartist!

Nästa person jag också bara måste se är Taylor Swift. Jag har sett en del klipp från hennes turnéer på instagram och de verkar alltid så extravaganta och så är ju hennes sånger väldigt bra förstås. Jag tror att det hade kunnat vara en väldigt bra konsert. Däremot spelar hon ju inte i Norden. Hon har spelat i Norge en gång, vet jag, men inte annars. Det är så synd att jag jobbade när hon spelade i Storbritannien förra året, annars hade jag verkligen velat se henne uppträda. Med andra ord har jag missat mina favoriter en del så jag vet när jag ska ta chansen även om det är dyrt.

Gustaf har bokat biljetter till Håkan Hellström så jag  antar väl att jag får gå och kolla på honom också. Jag kan inte så många låtar av honom, men jag antar att det kan bli kul ändå. Gustaf sade att han bara köpte dem för skojs skull men att han inte ens är säker på att han vill gå heller. I så fall kan man ju sälja biljetterna vidare så det är väl ingen fara om det skulle vara så.

Jag måste bara lägga till en bild på Lana och Taylor tillsammans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar