onsdag 30 november 2016

Vilodagen

Det har inte blivit så mycket bloggande på sistone för att jag har haft så mycket att göra i skolan. Imorgon har jag ett seminarium och sedan går allt tillbaka till vanligt igen. Det är skönt. Egentligen var allt som vanligt efter tyskaprovet igår. Jag fick godkänt på litteraturen och det kändes bra på provet i antropologi i fredags, så jag är hoppfull. Jag blir väldigt glad om jag får godkänt på uppsatsen jag lämnade in i måndags för den var verkligen dålig. Jag missuppfattade en del av uppgiften, men jag hoppas att läraren ändå tycker att jag har besvarat frågan tillräckligt bra ändå.

Idag färgade jag håret ljusare. Nedan följer en bild.



Jag blev väldigt nöjd. Jag har lite mörkare på hjässan och så blir det ljusare längre och längre ned.

För övrigt fångade jag en Blastoise idag. Jag hade inte spelat Pokémon på länge men för ett par dagar sedan återupptog jag spelandet och det har gått bra sedan dess. Jag har fångat både en Aerodactyl på väg till frisören och så en Blastoise nu på kvällen. Allt som allt har jag fått en bra dag och imorgon när allt pressande är avklarat blir det ännu bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar