lördag 5 november 2016

Ser serier

Jag och Gustaf har börjat se på Criminal Minds. Jag har längtat efter en spännande serie att se och då Scream Queens inte riktigt var vad jag trodde (om än en helt okej serie) passar denna serie bra för mig. Jag gillar Masterchef, Midnattssol och Follow the Money, som vi också sett på sistone, men det är kul med en serie som inte är reality och som inte är så himla stelt nordisk heller.

Jag vet inte om jag har rekommenderat Stranger Things än, så jag passar på att ta tillfället i akt att göra det nu. Den serien är så bra så det gör inget om den får två rekommendationer. Natten till idag hade jag en dröm som nästan var som en film i sättet den utspelade sig på. Erica var med, men hon såg ut som Molly Ringwald (sade ju att det var som en film), och jag hade en pojkvän som såg ut som Steve från Stranger Things, som jag senare i drömmen dumpade för en brunhårig lockig kille. Hmm, jag undrar vems utseende det kan vara baserat på, lockigt brunt hår... känner igen det där alltså. ;)

Det sista jag tänker säga nu är att det bara är cirka tre veckor kvar tills den nya Gilmore Girls-säsongen har premiär på Netflix! Dessutom är det bara en och en halv vecka vi behöver räkna ned tills det är dags för Fantastiska vidunder och var man hittar dem. Jag har köpt biljetter till premiärdagen! Nu säger jag god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar