onsdag 2 november 2016

Busy bee

Jag kommer verkligen inte kunna jobba lika mycket i november som jag har gjort tidigare. I december kommer fler luckor i alla fall. Jag kommer ha en hel del att göra denna månad. Jag har fyra olika tentor och stora arbeten att göra i slutet av månaden. I december kommer det att vara mycket lugnare på den fronten.

Jag var på Gadden idag och pratade med Regeringskansliet. Jag fick en massa bra information, så jag var nöjd. Jag ska dit en snabbis imorgon också. Man får till och med lunch och fika så man står sig en hel dag med att bara gå omkring och prata med representanter från olika företag. Jag är mest intresserad av Regeringskansliet förstås, men det är ändå kul att prata med folk från andra organisationer för de kan ha olika tips och idéer och vidga ens vyer lite. Det var tack vare Gadden jag fick jobbet jag har nu! Jag önskar bara att jag hade någon att gå med i år. Jag har alltid hittat folk att gå med, men nu känner jag inte längre igen någon för alla jag kände på Handels har väl gått vidare från universitetet och jag har inte gått där på ett år så jag känner inte igen några nya ansikten heller riktigt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar