måndag 4 april 2016

Födelsedagar

Imorgon fyller Gustaf år så jag köpte hans present idag. Han fick även en bukett rosor, men de fick han idag för att annars hade de dött. De hade redan slagit ut, men jag ville ändå köpa dem för de var så vackra. De är vita med en mörkrosa kant. Jag tycker mer om när de har slagit ut än när de står i vasen alldeles knoppiga. (Ni vet vad jag menar.) Blommor är alltid vackra, men det gör inget för mig att köpa de som redan slagit ut. Jag tänkte köpa en annan bukett egentligen, men det kanske får bli på hans riktiga födelsedag, d.v.s. imorgon. Vi har inte planerat något att göra än, det beror lite på vädret. Det kommer nog att bli kul i alla fall.

En födelsedag som jag längtar till är förstås min egen. Att fylla år i maj är bäst! Förutom att fylla år mitt emellan våren och sommaren så ska jag ju i år till London! Jag ser fram emot Harry Potter-världen och bara att vara i England så klart. Nu ska jag kolla lite på zalando. Man måste ju ha på sig någonting snyggt när födelsedagen väl kommer. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar