söndag 17 april 2016

Delar av en människa

Fjärde grejen på fotolistan är en bild på min hobby. Jag har aldrig haft en riktig hobby och inte heller har det gjort mig något, snarare tvärtom. Medan folk har pratat sig varma om ridning, fotboll, bilar, träning etc. har jag alltid gått omkring och tänkt på livet, läst och skrivit. Men läsandet är en självklar del av att vara en människa och skrivandet är en självklar del av att vara mig. Men jag antar att det är det närmaste jag kommer till en hobby, så det får helt enkelt bli skrivandet. Tiden på skrivarlinjen i Sundbyberg var en av de bästa i mitt liv för att jag fick skriva varje dag och det satte igång mitt skrivande på riktigt. Därför får ni en bild på antologiboken och den medföljande tygpåsen som klassen fixade fram som slutprojekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar