tisdag 15 mars 2016

Värme

Imorgon är jag och Gustaf lediga. Eftersom att första typ-sommar-dagen inföll idag hoppas jag på samma väder imorgon. Jag hoppas på att kunna börja använda mina sommarklänningar snart, men jag gissar att det tar en månad till. En i min klass tyckte om vädret så mycket att han drog ihop halva klassen till en öl efter lektionen, en så klart kunde inte jag följa för att jag skulle jobba. Det är så typiskt bara. Det går ingen nöd på mig ändå, för det gick bra på jobbet idag.

Jag har börjat se programmet Undercover boss US som går på TV varje vardagskväll klockan sju. Det är skönt med feel good-program. I slutet av programmet lämnas jag med känslan att allting har löst sig till det bättre och jag trodde inte att det behövdes så mycket som det faktiskt gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar