tisdag 22 mars 2016

Hit och dit

Imorgon är det tentadags och jag var sen till att plugga. Jag önskar att jag hade pluggat bara en dag extra, det hade hjälpt mycket. Men nu har jag ändå gjort väldigt mycket de senaste dagarna och jag ska repetera imorgon innan provet, så jag hoppas på ett bra resultat ändå. Jag hade utbildninge på jobbet idag, så jag var tvungen att boka om körlektionen jag skulle ha tills imorgon 9.30. För er som inte vet det så är det en halvtimme efter att jag brukar vakna. Det känns inte härligt att kliva upp tidigt, köra bil, plugga skriva prov, packa och sedan åka tåg i tre timmar. Jag kommer vara död imorgon på kvällen. Jag ska dessutom kliva upp tidigt för att åka in till uni i Stockholm och fixa några grejer innan det är dags att kliva på nattåget mot Älvsbyn. Det tåget ska jag dessutom kliva av fem minuter innan fem. Som ni hör har jag en helvetestid framför mig och jag har delvis mig själv att skylla. Nu ska jag gå och lägga mig. Jag tänkte egentligen plugga till efter midnatt, men efter jobbet fick jag ont i huvudet (mycket monotont arbete och det gör hjärnan till mos).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar