tisdag 29 oktober 2013

Sådant är livet

Det blev ingen storm igår. Visst blåste det mer än vanligt, men det är knappast vad jag skulle utfärda en klass 3-varning för. Jag har fått reda på att jag inte har en enda lektion i veckan, vilket innebär att jag egentligen hade kunnat befinna mig i Norrbotten nu och jag hade gjort det om det inte vore för att jag totalt hade missat det förut och nu är det lite för sent för att åka eftersom att jag redan har tackat ja till att ta hand Ronja, schäfern jag ska ta hand om, på onsdag. Livet suger lite just nu eftersom att jag totalt hade missat detta. Ingen har uppmärksammat det och jag kollade idag närmare på datumen på schemat och insåg att de hoppat över en hel vecka.

Nu ska jag ut och leta inredning till lägenheten. Igår köpte vi en ljuslykta. När vi kom hem upptäckte vi att våra framtida besökare måste tänka att vi är konstglas-galningar eftersom att vi har så mycket grejer från Kosta Boda och Orrefors.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar