tisdag 29 oktober 2013

Jess

Jag älskar verkligen New Girl. Jag kan känna igen mig en hel del i Jess, men även en del i Nick, vilket är två saker som säger emot varandra. Men mest kan jag känna igen mig i Jess förutom att hon är betydligt mer självsäker än jag och, om möjligt, ännu mer awkward. Jag gillar speciellt en sak hon sade i ett avsnitt. Hon sade till en tjej att bara för att hon gillade att ha på sig söta kläder och för att hon var på ett visst sätt och så vidare betydde inte det att hon inte var tuff, att hon inte var att räkna med. Nu beskriver jag inte situationen särskilt bra, men jag tror att ni förstår andemeningen i det. Det är precis vad jag brukar säga. Och så är det den här grejen med att sjunga om saker jag gör och dylika grejer. Jag är lite en blandning av henne och Nick. Är jag avslappnad med mitt sällskap är jag mer en Jess, men känner jag mig obekväm sätter jag upp min gard och blir en Nick. Om man nu ska gå och jämföra sig med karaktärer, vilket jag inte alls brukar göra... Förutom typ alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar